Ingrediente:

Quinoa (incepeti cu 1 cescuta de aprx 150 grame la care adaugati 2 cescute de apa)
– 552 calorii
– 21.2g proteine
– 9.2g lipide
– 96.3g carbohidrati

Rosii cherry 100 gr -20 calorii
– 1.3g proteine
– 0g lipide
– 4g carbohidrati

Mozzarella 70 gr – 137.2 calorii
– 12.3g proteine
– 9.5g lipide
– 0.7g carbohidrati

Busuioc proaspat (cateva frunze dupa gust, aprx 5 gr) – 1.4 calorii
– 0.1g proteine
– 0g lipide
– 0.2g carbohidrati

Ulei de masline extravirgin 15 gr – 123.6 calorii
– 0g proteine
– 13.7g lipide
– 0g carbohidrati

Sare si piper dupa gust

Total: 834.2 calorii
Proteine: 34.9 grame
Lipide: 32.4 grame
Carbohidrati: 101.2 grame

Reteta:

Clatiti bine quinoa, timp de aproximativ 2 minute cu apa rece dupa care o puneti la fiert pentru aprx 15 minute la foc mic. Gustati din cand in cand pana simtit ca este gata. Opriti focul si lasati totul sa se raceasca timp de inca 10 minute-15 minute. Acum, in bolul de salata pregatiti rosiile cherry si mozzarela pe care le taiati in jumatate (sau in bucati mici daca este o singrua bucata de mozzarella). Amestecati atent ingredientele. Adaugati uleiul, frunzele de busuioc (acesta poate fi si tocat marunt), sare si piper dupa gust.

Recomandare: o cescuta de quinoa uscata isi tripleaza volumul dupa ce este gatita.

In functie de cantitate, aceasta salata poate fi considerata o masa completa.

Pofta buna!

Sursa foto: google

Comments

comments