Buna dimineata dragilor chiar daca deja este ora amiezii. Am avut un weekend plin si nu am reusit sa fiu in grafic cu toate dar astazi, dupa ce mi-am implinit somnul am revenit la placuta mea rutina si am zis sa impartasesc si cu voi doua exercitii pe care obisnuiesc sa le fac. Sunt exerciti pentru postura si extinderea coloanei vertebrale pentru ca doar ea stie cate duce timp de o zi, de la pozitii incorecte la birou/facultate, genti purtate pe un singur umar pana la sacose pline cu cumparaturi de la supermarket.

1. Papusa de teatru (aceasta denumire este inventata de mine)

Primul exercitiu este in pozitie turceasca. Aseaza-te comod, pune palmele pe genunchi si acum indreapta spatele, deseneaza un semicerc cu umerii rotindu-i in urma si intinde gatul fara a ridica barbia. Este ca si cum ai fi o papusa de teatru si cineva te indreapta. Pastreaza aceasta pozitie pentru un minut. Desi tendinta va fi sa te relaxezi trebuie sa ramai constienta de postura si sa te corectezi.

exercitiu-pentru-spate

2. Exercitiu pentru coloana si fese

Pozitia initiala este cu sprijin pe genunchi si palme, spatele indreptat si privirea inainte. Inspira adanc si la expiratie ridica bratul si piciorul opus. Revino in pozitia initiala si reia exercitiul pe cealalta parte. Repeta de cate 10-15 ori pe fiecare parte.

exercitiu-pentru-spate-si-fese

exercitiu-pentru-spate-si-fese

Si al treilea exercitiu este atat pentru extinderea coloeanei cat si un exercitiu de respiratie.

exercitiu-pentru-spate

Acesta este antrenamentul meu de acasa cu durata de 10 minute care ma ajuta sa-mi incep ziua cu mai mula voie buna

(Visited 94 times, 1 visits today)

Comments

comments