Dupa postarea de aseara in care am scris despre experienta primului antrenament online am primit mesaje in care am fost intrebata despre cum se desfasoara un astfel de antrenament si am zis ca prin intermediul acestui articol voi raspunde la mai multe intrebari o data. Un fel de ghid al antrenamentului online de reshape.

Mai intai vreau sa va linistesc in privinta echipamentului. Nu e nevoie sa va transformati casa intr-o sala de sport si nici sa faceti investitii din prima (daca nu ati facut-o deja, in speranta ca banda de alergare va fi folosita de trei ori in saptamana in loc sa se transforme in suport pentru haine). Ne vom folosi de vechile si bine cunoscutele trucuri cum ar fi: in loc de gantere vom folosi sticle cu apa sau nisip si altele. Deci, nu inventam bicicleta, doar o imbunatatim 😊 .

Cum se desfasoara antrenamentul propriu-zis?

Simplu si firesc. La ora stabilita din timp, ne conectam pe skype si intram in direct prin intermediul apelului video. Structura orei de sport ramane cea clasica: partea de incalzire, partea de baza si incheierea. Timpul de intarziere dintre miscarile mele si ale voastre sunt de 2-3 secunde. Datorita faptului ca suntem live, reusesc sa observ corectitudinea miscarilor si sa intervin atunci cand e cazul.

Cum imi structurez antrenamentul?

Prin comunicare. Ca si in cazul antrenamentelor din sala, inainte de a incepe ora de reshape imi veti vorbi despre starea voastra de sanatate, tipurile de antrenamente practicate anterior, etc. In cazul in care aveti un program incarcat si nu reusim sa purtam acest dialog inainte de antrenament atunci vom lua legatura cu cateva zile inainte.

Monitorizarea progreselor

Daca nu aveti un cantar atunci asta ar fi prima investitie pe care ar trebui sa o faceti. As recomanda sa va uitati dupa un cantar cu analizor corporal inclus. Monitorizarea se va face saptamanal cu inregistrarea datelor in fisa trimisa de mine.

Se pot conecta mai multe persoane in acelasi timp?

Momentan nu. Prefer si am ales sa lucrez individual pentru ca in acest fel reusesc sa observ corectitudinea executiei si sa comunicam constat. Pentru confortul propriu, este nevoie ca odaia de antrenament sa fie aerisita si sa aveti suficient spatiu pentru a efectua exercitii de amplitudine diferita.

Desigur, pe langa partea de antrenament, in masura cunostintelor mele in ale nutritiei (inca sunt studenta la facultatea de nutritie si dietetica si mai am de invatat despre organismul uman si alimente), o sa va ofer si suport in adaptarea stilului alimentar. As fi putut sa scriu ca in colaborarea online ofer si regim alimentar si alte minunatii insa eu prefer sa spun adevarul si sa fiu corecta cu cei care se incred in mine. Sunt inca studenta. Unele lucruri le-am invatat si le pot comunica mai departe, altele, urmeaza sa le aflu si sa-mi completez experienta. Stiu ce impact are alimentatia in viata noastra si ce poate face cu corpul uman de aceea va spun si voua, aveti grija in mainile cui va lasati sanatatea.

Antrenati-va eficient, alimentati-va echilibrat si bucurati-va de rezultat!

Comments

comments