Am fost, sunt si voi fi adepta lucrurilor facute cu cap. Slabitul este unul dintre subiectele pe care insist cel mai mult caci, de cele mai multe ori avem prea putina rabdare cu corpul nostru si renuntam prea usor mai ales daca cantarul arata o diferenta de DOAR 4 kilograme in loc de 10 kg dupa o luna de antrenament constant si alimentatie corespunzatoare.

De unde incepem pentru a slabi eficient si sanatos?

De la rabdare, constientizare si comunicare. Deseori am vazut cum unii isi construiesc propriul esec prin stabilirea unor scopuri mult peste capacitatea de a le atinge afectand in acest fel atat sanatatea cat si nivelul de incredere. Asadar, din punctul meu de vedere, primul pas spre reusita este stabilirea unor obiective realiste si tangibile. Al doilea pas este ca acel obiectiv sa fie concret si constant. Cel mai concret obiectiv in procesul de slabire este respectarea si asumarea schimbarii modului de alimentare si cresterea treptata a intensitatii exercitiilor.

Cu cate kilograme e sanatos sa slabim?

Revenind la obiectiv, cel mai masurabil este cel de 3-4 kilograme pe luna. In trei luni inseamna intre 9-12 kilograme, media fiind de 10 kilograme. Este un ritm firesc si confortabil atat pentru psihic cat si pentru organism. De asemenea, sa stiti ca perioadele de platou sunt in regula. Desi toata lumea le blameaza aceasta perioada totusi este necesara. De fapt, mai corect ar fi sa numin aceasta perioada una de mentinere, in care organismul se reajusteaza si inregistreaza noua conditie dobandita iar cea mai corecta atitudine pe care o putem avea este sa fim constanti in a ne antrena si alimenta adecvat. La fel si comuncarea cu specialistii care va sunt alaturi este o alta componenta a reusitei. Cu cat le vorbiti mai mult cu atat puteti primi recomandari care sa va usureze parcursul.
Retineti ca nutritionistii si instructorii de sport nu sunt zane si nu au baghete fermecate care sa va ajute sa scapati de kilogramele in plus peste noapte. Ei sunt cei care va pot da sfaturi corecte, potrivite voua si ritmului vostru si sa va fie alaturi dar, doar voi sunteti cei care atunci cand iesiti pe usa cabinetului, a salii de sport decideti sa luati sau nu in considerare indrumarile primite.

Cat de des ar trebui sa ne cantarim?

Despre acest subiect am vorbit in articolul anterior insa ce doresc sa subliniez este faptul ca, pe langa cantarirea propriu-zisa e bine sa ducem si o evidenta a circumferintelor si dupa posibilitati sa ne cunoastem si procentul de grasimi. Toate trei ne indica eficienta noului stil de viata si ne ajuta sa avem o monitorizare fidela a progreselor.

Acum ca stiti ce inseamna un ritm sanatos de slabire va mai doresc rabdare si tineti minte:

Antrenati-va eficient, alimentati-va echilibrat si bucurati-va de rezultat iar eu va dau intalnire pe pagina mea de Instagram si facebook unde puteti urmari video cu exercitii pentru slabire, remodelare si tonifiere sau va astept la antrenamentele reshape in cadrul Reshape Studio Iasi.

Sursa foto:

  • http://www.healthcuretips.com
(Visited 843 times, 1 visits today)

Comments

comments